Moj internet dnevnik
Sretan život
Sretan zivot
Zivot
Arhiva
« » pro 2013
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Share it!
Blog - prosinac 2013
srijeda, prosinac 25, 2013
Svaka osoba ima svoje male i velike brige i probleme i svi smo ponekad uplašeni i zabrinuti.  To su normalne ljudske emocije. Ukoliko brige postanu pretjerane, onda počinjemo ozbiljno narušavati naše psihičko i fizičko zdravlje

Briga se javlja zbog straha od nepoznatog i neizvjestnosti u situacijama kada predviđamo neku potencijalnu opasnost. Bazira se na sposobnosti ljudkog bića da predviđa buduće događaje, a služi da nas zaštiti od opasnih situacija. Svakodnevno brinemo za sebe, svoju djecu, svoje najmilije, naše prijatelje i sve ljude koji su nam dragi i koje volimo. Brinemo se zbog neizvjesnosti.



 



Emocionalno zrela i psihički zdrava osoba ima sposobnost da napravi razliku između zdrave i nezdrave brige.
Zdrava zabrinutost nam omogućava da se pripremimo za potencijalne opasnosti. SLuži za rješavanje problema.

Nezdrava briga narušava naše zdravlje i blokira našu kreativnost . Osoba koja je izložena pretjeranoj količini zabrinutosti neprekidno akululira stres, što sprečava normalno funkcionisanje organizma.  U ovakvim situacijama javljaju se napetost, poremećaji sna, iscrpljenost, pad imuniteta, umor, smetnje koncentracije, bolovi u vrati i mišićima i kao završni stadij može da se javlja generalizovani napad anksioznosti i panike.
Osobe koje su izložene prekomjernom stresu češće pade od opsesivno-kompulsivnog poremećaja, hipohondrije, neprekidno umišljaju tešku i neizljčivu bolest, žele da ih drugi vide kao paćenike i svijet vide u crnoj bolji.

Postavlja se pitanje: "Kako se dovodemo u situaciju da naše brihe postanu tako teške i hronične?"

U životu je granica između normalne brige i prekomjerne brige vrlo tanka. Kada čovjek jednom pređe tu granicu, onda upada u začarani krug, gdje neprekidno misli na najgori mogući ishod: "Šta ako obolim od leukemije ili raka?" "Šta ako izgubim posao?", "Šta ako se moje dijete razboli?"...
Osoba koja se brine zbog gubitka posla neprekidno živi i grču i strahu i pravi sve veći broj grešaka.
Pretjerano brižan roditelj blokira razvoj svog djeteta.


Kako se osloboditi briga?

Ljudi koji su zaokupljeni brigama propuštaju najljepše stvari u životu, propuštaju povoljne prilike, jer su blokirani strahom. Od života ne smijete zahtijevati apsolutnu sigurnost, jer je nikada nećete imati. Prihvatite neizvjesnost kao sastavni dio života i živite svoj život. Drugu priliku vjerovatno nećete imati!

Pretvorite nezdravu brigu u zdravu zabrinutost i skratite joj rok trajanja.
Zapamtite za cijeli život da je pretjerana briga kontraproduktivna i da vam ništa dobro neće donijeti.
Hronična zabrinutost je destruktivna oštećuje vaše srce i mozak.

Vježbajte strategije rešavanja problema. Suočite se sa svojim strahovima i pobijeditei ih. Kada ih pobijedite, vidjet ćete da i nisu bile tako strašne, teške i opasne.
Pronađite načine da se opustite i mislite isključivo pozitivno.
Lijepe stvari se dešavaju onima koji očekuju lijepe stvari.
Lijep dan vam želim.






sretanzivot @ 10:14 |Isključeno | Komentari: 0
srijeda, prosinac 18, 2013
U nastavku slijedi nekoliko načina koje možete popraviti svoje zdravlje i raspoloženje.

Meditacija osim povoljnog učinka na zdravlje, poboljšava inteligenciju, koncentraciju, sposobnost učenja i pamćenja. Osobe koje redovno meditiraju su pozitivnog duha, vedrije, manje sklone kritici i zaista znaju da uživaju u životu.






Ponovo ističem činjenicu da za sve treba vrijeme i da vaša mala tvrđava mira i spokoja neće nastati preko noći.  Prije nego započnete sa meditacijom, treba da isključite sve uređaje, kao što je televizor, mobitel i računar. Treba da se smjestite u neku mirnu prostoriju. Najbolja varijanta je da meditirate svakog dana u isto vrijeme, otprilike dvadeset minuta.  Atmosferu treba da upotpune mirisni štapići, lagana muzika ili mirisne svijeće.

Pitate se kako treba meditirati?

- Pronađite svoju magičnu oazu mira u vašem stanu.
- Sjednite i vodite računa da vam kičma bude ravna. Položaj koji se najčešće koristi je lotos, pri čemu su noge savijene u koljenima.. Možete sjesti na jastuk.
- Ruke naslonite na koljena, dlanove okrenite gore.
- Zatvorite svoje lijepe oči.
-Duboko udahite kroz nos i fokusirajte se na zrak, koji ulazi u vaša pluća. Neka vam se dok dišete širi stomak, a ne pluća.
- Izdahnite što sporije.
- Zaboravite svakodnevne probleme, sve misli, sve brige, sve strahove i mislite samo na tok vazduha.
- U prvi mah nećete poptuno uspjeti odbaciti misli koje vas tište, ali će svakodevni trening davati sve bolje i bolje rezultate.
- Uporno se koncentrišite na disanje.
- Prvih nekoliko dana meditirajte desetak minuta, potom postepeno povećavajte na dvadeset.
-Gradivo treba ponavljati, a meditaciju je najbolje prakticirati prije obroka.

Vremenom će meditacija postati vaš oslonac i dobar prijatelj, koji će vam olakšati život i  donijeti nove uspjehe na ličnom i profesionalnom planu.

sretanzivot @ 11:11 |Isključeno | Komentari: 0
Prati nas
 
 
Posjetioci