Moj internet dnevnik
Sretan život
Sretan zivot
Zivot
Arhiva
« » lip 2012
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Share it!
Blog - lipanj 2012
petak, lipanj 15, 2012
Kada radite osam sati ili više u uredu to zahtijeva da se pridržavate određenih pravila ponašanja, kako bi olakšali život sebi ali i drugima. Na radnom mjestu morate voditi računa o svojim suradnicima i ne možete si dozvoliti stvari koje možete kod kuće. U konačnici to može pridonijeti vašem uspjehu, odnosno neuspjehu na poslu i odnosu koji imate s kolegama. Iako je klišej, jedino možete promijeniti sebe i svoje ponašanje.

posao

Kako bi se što bolje slagali sa suradnicima, donosimo vam nekoliko savjeta.

 

Bez tračanja

 

Ljubavni život kolege ili nova frizura kolegice čine se dobrim temama za začiniti pauzu. No, suzdržite se od tračanja. Iako ne moraju biti zlonamjerni tračevi unose negativnu atmosferu u radno okruženje i stvaraju napetosti između suradnika. Nešto što je započelo kao jedna informacija, dok dođe do posljednje osobe imat će drugačiji smisao.

 

Bez ometanja

 

Zamislite sljedeću situaciju: pokušavate se koncentrirati na izradu izvještaja, a kolegica do vas već 20 minuta brblja na telefon, prepričavajući dogodovštine od vikenda? Iritantno, zar ne? Isto tako, ljude često smetaju oni koji glasno govore ili glasno puštaju glazbu. Nemojte se čuditi što kolege kolutaju očima svaki put kad vam zazvoni mobitel, a primjerice na mobitelu vam svira posljednji narodnjački hit i još ga ne planirate ni stišati. Vodite računa o ovakvim stvarima, jer buka na bilo koji način dekoncentrira i ometa u poslu.

 

Nemojte dominirati razgovorom

 

Na sastancima ili razgovorima s kolegama, nemojte samo vi govoriti, već dajte priliku i vašim suradnicima da se uključe u razgovor. Na taj način ne samo da pokazujete kako poštujete njihovo mišljenje već i da se znate pristojno ponašati. Također, nemojte drugima upadati u riječ i odgovarati na pitanja koja su upućena drugima, a vi ste ih slučajno čuli.

 

Nemojte se svađati

 

Puno obveza i stres koji se gomila mogu vas dovesti do toga da počnete pucati po šavovima. Iako bi se najradije izderali na kolege i posvađali s njima obuzdajte svoju ljutnju. Poslije će vam biti žao, a možda ćete reći i stvari koje zapravo ne mislite. Uredske razmirice rješavajte hladne glave i to razgovarajući nasamo s osobom s kojom imate problem.

 

Bez privatnog života

 

Kolege koji rade s vama znaju sve o vašem prošlom izlasku, koga ste upoznali, obiteljskim problemima, ljubavnim zavrzlama i drugo. Ne znači da se ne trebate družiti s kolegama, ali na radnom mjestu se suzdržite od pretvaranja vlastitog života u sapunicu koju prati cijeli ured. Suradnici ne moraju znati sve o vašem prošlom izlasku, vašoj djeci, obiteljskim problemima, ljubavnim zavrzlamam, prekidima. Privatni život držite odvojen od posla i pretresajte na kavama s prijateljima. A ne želite ni da šefovi pomisle kako na posao dolazite zbog druženja s ljudima.

 

Bez politike i vjerskih tema

 

Svoja vjerska uvjerenja ili mišljenja o takvim temama trebali bi ostaviti kod kuće jer se radi o osobnim temama i nehotice možete povrijediti nekog od svojih suradnika. Slično je s politikom gdje svatko ima svoje mišljenje i lagano može dođi do razmirica. Nemojte nametati svoje stavove ili pokušavati uvjeriti suradnike u njihovu ispravnost, jer na kraju svatko ima pravo na svoje mišljenje.

 

Urednost

 

Kako izgleda vaš radni stol? Kao mjesto za rad ili … se na njemu nalaze gomile nepotrebnih papira, ostaci od ručka, nekoliko šalica od kave? Iz koša za smeće, otpaci samo što nisu počeli ispadati? Budite uredni jer nered može jako živcirati, a nije ni ničija dužnost da sprema za vama.

izvor: poslovni-savjetnik.com

sretanzivot @ 07:00 |Isključeno | Komentari: 0
Svijet prebrzo ide naprijed, a mlađi ljudi bolje se nose s petom brzinom koju zahtijevaju današnje tehnologije. Budući da je nezaposlenost među mladima u EU dosegla broj od pet milijuna, saznajte zašto je pametno zaposliti svježu radnu snagu.

 

1. Dotok svježine i novih ideja u tvrtku

 

Mladi obično donose nove i drugačije perspektive. Uz to, entuzijastični su i više se trude. Njihova slika svijeta i nove ideje mogu proširiti mogućnosti i stvoriti bolje vizije. A jednom kad imate viziju, imate moć da promijenite stvari u tom smjeru.

 

2. Bolje se snalaze u tehnološkim dostignućima

 

Mladi unose tehnološke novine i lakše se nose s brzim promjenama tehnologije. Kako poslovni svijet uglavnom želi učiniti više sa što manje alata, bolje razumijevanje tehnologije ključ je napretka.

 

3. Jasnije razumiju nove marketinške metode i komunikaciju

 

Mladi pomažu kompanijama da usvoje nove načine komuniciranja, marketinga i organiziranja. Lakše i češće komuniciraju putem weba i društvenih mreža na koje se danas premješta većina poslovne komunikacije. Odrasli su na medijima koje su stariji morali naučiti.

 

4. Svijet ostaje na mladima, vaša tvrtka također

 

Ako zaposlite nekog mlađeg, osiguravate bolju budućnost svojoj kompaniji. Kad u tvrtki nema mladih ljudi koji će jednog dana podnijeti teret vodstva, ona propada, a osvrnete li se oko sebe, vidite da najuspješnije kompanije svijeta vode mladi ljudi.

 

5. Bolji su timski radnici i lakše se prilagođavaju novom radnom mjestu.

 

Većina mladih ne pati na vlastiti ured već žele raditi u timu. Navikli su se na grupni rad u školskim projektima , svjesni su važnosti networkinga zbog Facebooka, blogova i YouTube-a, a rad u timu znači veće šanse za uspjeh kod poslovnih klijenata. Također, ako im je to prvi posao, nemaju „prtljagu“ loših iskustava s prijašnjih poslova i lakše se prilagođavaju pravilima vaše tvrtke. (M.D.)

Izvor: BillyPrettyman

moj-posao.net

 

 

sretanzivot @ 06:57 |Isključeno | Komentari: 0
Uz sami životopis molba za posao također zna biti presudan faktor pri odabiru kandidata za posao. Kako se pri pisanju samog životopisa treba držati nekih standarda tako se i pri pisanju molbe treba pripaziti na neke bitne stvari. Prvo je bitno razumijeti da postoje dvije vrste molbi za posao. Postoji klasična molba za posao kada je poslodavac objavio natječaj za radno mjesto i postoji molba za posao kada poslodavac nije objavio natječaj za posao, tzv. otvorena molba za posao. Ovisno o tome da li je poslodavac objavio natječaj za radno mjesto ili ne sadržaj i forma same mole za posao je drugačiji.

 

Sama svrhe molbe za posao je da jasno kaže vašem potencijalnom budućem poslodavcu da ste baš vi idealni kandidat za objavljeno radno mjesto. U samoj molbi imate priliku pojasniti budućem poslodavcu zašto baš vi možete pridonijeti razvoju same tvrtke i poslovanja. Pritom imajte na umu da vaša molba mora biti prvi dokaz vašim tvrdnjama. Ukoliko pošaljete molbu za posao čija forma je identična većini molbi za posao koje poslodavac dobiva nećete postići željeno. Stoga prilagodite vašu molbu konkretnom poslu i konkretnom poslodavcu i istaknite se od drugih.

 

Što svaka molba za posao treba sadržavati?

 

Svaka molba treba biti prilagođena poslodavcu kojem se molba šalje. Poslodavac mora osjetiti da se vi obraćate baš njemu i nikome drugome te da je molba napisana isključivo za njega. Ukoliko ne navedete podatke poslodavca poslodavac će imati osjećaj da čita neku standardnu molbu namijenjenu svima što vam svakako neće pomoći.

 

Pri pisanju molbe za posao savjetujemo vam da vaša molba sadrži slijedeće informacije:

 

Podatke poslodavca kojemu se obraćate – svaka molba treba biti prilagođena poslodavcu kojem se molba šalje. Poslodavac mora osjetiti da se vi obraćate baš njemu i nikome drugome te da je molba napisana isključivo za njega. Ukoliko ne navedete podatke poslodavca poslodavac će imati osjećaj da čita neku standardnu molbu namijenjenu svima što vam svakako neće pomoći.

 

Vaše osobne podatke za kontakt – kao što i vi dajete informacije poslodavcu da znate točno tko je on tako i sami poslodavac želi znati tko se točno vi i kako vas može kontaktirati. Navedeni osobne podatke kao što su puno ime i prezime, adresa, grad, broj fiksnog i mobilnog telefona u slučaju da vas poslodavac odluči kontaktirati, a vas nema kod kuće te email i vaše osobne stranice ukoliko one imaju direktno veze sa radnim mjestom za koje se natječete.

 

Kratki uvod – obzirom da su poslodavci često vrlo zauzeti ljudi i da obavljaju raznolike poslove kratki uvod je jako bitan jer ne želite budućem poslodavcu oduzimati previše vremena. Kratki uvod služi da konkretno navedete gdje ste i kada vidjeli natječaj za objavljeno radno mjesto i za koje točno radno mjesto se javljate. Poslodavcu mora biti jasno čitajući taj kratki uvod za što mu se konkretno javljate.

 

Sami sadržaj molbe – u sadržaju molbe navedite upravo one osobine i vještine koje je poslodavac naveo kao potrebne za obavljanje posla. Uz te osobine i vještine navedite ukratko vaša dosadašnja iskustva na drugim radnim mjestima. Budite kratki i nemojte ponavljati informacije iz životopisa. Učinite sadržaj mole osobnijim od samog životopisa, ali držite se činjenica i dosadašnjih iskustava.

 

Pozdrav – na kraju vašeg sadržaja zahvalite se poslodavacu na vremenu i prilici i ponudite se da slanje dodatnih informacije i dolazak na intervju.

 

Navedite priloge uz molbu – ukoliko ste uz molbu slali još dokumenata navedite ih sve kako bi poslodavac znao što ste mu poslali i mogao potražiti dodatne informacije o vama.

izvor: zivotopis.hr

sretanzivot @ 06:51 |Isključeno | Komentari: 0
Ovo je jedno od područja gdje vlada vječito neslaganje, ali jednako tako i zbunjenost. Osim toga, odjeća za posao će ovisiti o regiji, klimi, branši, poduzeću i mnogim drugim faktorima.

 

Poslovna odjeća nije uvijek zabavna i ne dopušta mnogo prostora za kreativnost, ali s druge strane ako kupite par dobrih i kvalitetnih komada, ne morate se stalno opterećivati šopingom i kupovinom novih stvari.

 

Zbog čega je važno odijevati se poslovno , bez obzira na vaš osobni stil.

 

Zadnji put kada sam bila u cirkusu došao je mađioničar u crnom odijelu s leptir mašnom i s njim njegova pomoćnica koja jedva da je i bila odjevena. Kratka minica i grudnjak. Odjeća je govorila kako je mađioničar umjetnik, netko tko je tu da pokaže što zna raditi, a ona da pokaže svoje tijelo, kako bi mađioničar manje primjetno mogao izvoditi svoje trikove.

 

Jednako je i u poslovnom svijetu, ako previše pokazujete svoje tijelo, ono odvlači svu pažnju drugih ljudi, te ono što znate i umijete nemate priliku pokazati. Kada se žena odijeva za posao prikladno, ona svima oko sebe govori kako očekuje od drugih da je cijene kao razumno biće, s njenim vještinama i sposobnostima, intelektom i emocijama, a ne kao „komad mesa“.

 

Iz toga se da izvući zaključak kako je najbolja odjeća za posao ona koja je neutralna, te koja dopušta da pokažete svoje sposobnosti, umjesto da odjeća privlači pažnju.

 

Kada se neke žene prijavljuje za posao trebala bi očekivati da će se zaposliti zbog svojih sposobnosti, a ne svoga tijela.

 

Odjeća ne smije biti ni druga krajnost, neuredna, šlampava, izgužvana, modno zastarjela, jer takva odjeća nikako nije neutralna, nego ona privlači pažnju na negativan način.

 

Kao najopćenitije pravilo uvijek vrijedi da se pokušate uklopiti u kulturu svog poduzeća. Ako svi drugi nose pastelne i svijetle nijanse, a vi dolazite u crnom svaki dan, počet ćete se isticati, i to obično ne na dobar način. Ako se i odjećom pokušate uklopiti u kod vašeg poduzeća, time pokazujete kako ste timski igrač i kako vas zanima kakvu sliku ostavljate o sebi i poduzeću.

 

Haljine su uvijek prikladna odjeća, neovisno o boji, osim kada su bez rukava, velikog dekoltea ili minice.

 

Bez obzira čim se bavilo vaše poduzeće nije pristojno nositi preusku, seksi i zavodljivu odjeću na posao. To je posebno važno za žene.

 

Kod kupovine odjeće dajte prednost kvaliteti nad kvantitetom. Dobra haljina ili kostim od kvalitetnih tkanina možda koštaju nešto više, ali na vama će izgledati bolje, trajat će duže i gledajući dugoročno jeftinija su verzija.

 

Ako imate tri kostima u neutralnim bojama, to vam ostavlja prostora za mnoštvo zanimljivih kombinacija uz pomoć majica, košulja, šalova i modnih dodataka. Mnogo bolje ćete izgledati ako nosite kvalitetan sako i suknju te mijenjate majicu ispod i šalove, nego ako nosite svaki dan drugi jeftin kostim.

 

Uložite u dobar mantil i zimski kaput. Nemojte pokvariti cjelokupan izgled noseći loš kaput preko odjeće.

 

Sve više poduzeća se okreće ležernom odijevanju.

 

Ležerno ne znači traljavo. Bez obzira što odjenuli uvijek odjeća mora biti čista, izglačana i u dobrom stanju. Ni slučajno nemojte nositi odjeću kojoj fali gumb, izvučena je mucica ili je poderana.

 

Ako volite suknje i haljine , nemojte nositi prekratke i previše uske. Napravite test. Sjedite kod kuće ispred ogledala. Prekrižite noge, ustanite, ponovno sjedite, nagnite se, sagnite kako biste dohvatili nešto s poda, sve što biste mogli raditi u normalnom radnom danu. Ako i u jednom trenutku vidite previše buta, suknja je prekratka.

 

Izbjegavate sve prozirno, usko, velikih proreza ili dekoltea. Zapamtite ovo pravilo, ako nešto izgleda kao da bi bilo odlično za večernji izlazak, vjerojatno to ne biste trebali obući na posao.

 

Ako niste sigurni za neki komad, uzmite konzervativniji pristup. Tako nećete pogriješiti.

yuforum.net

sretanzivot @ 06:48 |Isključeno | Komentari: 0
Prati nas
 
 
Posjetioci