Moj internet dnevnik
Sretan život
Sretan zivot
Zivot
Arhiva
« » sij 2018
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Share it!
Blog
subota, siječanj 5, 2013
7 koraka do uravnoteženih osjećaja u životu.
Često nam se čini da negativno razmišljanje i negativne emocije prevladavaju nad pozitivnima. Želimo izbaciti iz života sve ono što nam uzrokuje osjećaj tuge i bespomoćnosti prema samima sebi i drugima. Iako su sve emocije, pozitivne kao i negativne, potpuno prirodne, važno je kako, u kojoj mjeri i koliko dugo one utječu na naš život.
Donosimo sedam koraka uz pomoć kojih ćete savladati negativno i dopustiti povratak onom pozitivnom u svoj život.
1. Razumjeti svoje emocije
Potiskujemo li negativne emocije i ignoriramo ih, događa nam se da one izađu van u drugačijem obliku. Negativne emocije ne moraju uvijek biti loše, stoga moramo otkriti što nam one govore. Iako se smatra da su strah, ljutnja, tuga, ljubomora i mržnja nepoželjni osjećaji, oni nam zapravo mogu pomoći da donesemo neke odluke i upozoravaju nas da nešto u našem životu nije u ravnoteži.
2. Promijeniti što je moguće sada
Kada shvatite što i zašto vam stvara negativne emocije, imate mogućnost utjecati na njihove pokretače. Možete li nešto promijeniti u ovom trenutku kako biste unijeli neku pozitivnu promjenu u svoj život, učinite to. Konkretna akcija može nas pokrenuti da se maknemo od trenutnog stanja uma u kojem se osjećamo bespomoćno.
3. Ne razmišljati stalno o prošlosti
Prošlost ne možemo promijeniti, ali nije jednostavno zaboraviti je. Sjećajte se samo dobrih stvari iz prošlosti i zapamtite da ćete opet doživjeti pozitivne osjećaje. Neprestano razmišljanje o negativnim stranama prošlosti ne dopušta nam da živimo u sadašnjem trenutku.
4. Prihvatiti promjene
Kada se naglo dogode negativni događaji, potrebno je prijeći nekoliko faza prije nego se vratimo u prijašnje stanje uma. Pri tome je važno znati prihvatiti promjenu i novonastalu situaciju.
5. Izbjegavati negativne ljude i situacije
Okolina u kojoj živimo ima velik utjecaj na naše razmišljanje, a i osjećaje. Provodite li puno vremena u nezdravoj atmosferi, primjerice u komunikaciji i sukobima s teškim ljudima, teže je kontrolirati i usmjeriti svoje emocije u pravom smjeru. Ukoliko je moguće, udaljite se od ljudi koji vas ponižavaju i obeshrabruju.
6. Pronaći potporu
Ponekad se nalazimo u situaciji kada na nas negativno utječe osoba koja nam je jako bliska. Želite li uvesti pozitivne promjene u svoj život, okružite se ljudima koji vam daju podršku i potiču vaše samopouzdanje.
 
7. Fokusirati se na pozitivno
Puno puta nam se događa da se udaljimo od vlastitih snova i ciljeva, što uzrokuje negativne emocije. Fokusiranje na najmanje stvari koje su pozitivne, možda se čini nevažno, ali i to je bolje nego opterećenost samo negativnom stranom. Način razmišljanja je važan. U svojoj glavi jednostavno promijenite negativna razmišljanja u pozitivna, primjerice, umjesto poraza zamišljajte uspjeh.
luda.go forum


sretanzivot @ 10:56 |Isključeno | Komentari: 0
Prati nas
 
 
Posjetioci