Moj internet dnevnik
Sretan život
Sretan zivot
Zivot
Arhiva
« » sij 2018
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Share it!
Blog
nedjelja, kolovoz 26, 2012
Razvod može dovesti do problema s mentalnim i fizičkim zdravljem. Stres, tjeskoba, depresija i napadi panike nisu neuobičajeni. To može utjecati na san, što može izazvati umor, iscrpljenost i opći nedostatak fokusa i koncentracije. Imate puno za razmišljati tijekom razvoda, posebice o brizi za djecu, o svojim emocijama, podjeli imovine i poslu.

 

Ovih sedam ključnih koraka će vam olakšati oporavak nakon razvoda.

 

1. Prihvatite svoju situaciju

 

Prihvatite da je brak gotov. Prihvatite što je pošlo po zlu i preuzmite svoj dio odgovornosti, ali samo svoj dio. Neki ljudi žele preuzeti svu odgovornost ili ništa od odgovornosti. Postavite sebi pitanja o onome što se dogodilo i pokušajte shvatiti što se događalo ispod površine. Na primjer, ako je druga osoba imala aferu, pokušajte shvatiti što je bio uzrok tome. Isto tako, ako ste se udaljili, razmislite o tome kako se promijenilo otkako ste se prvi put susreli.

 

2. Upravljanje svojim emocijama

 

Najčešće emocije su tuga, strah, ljutnja, srdžba, sumnja, kajanje i krivnja. U ovoj ranoj fazi posebno, trebate dobiti pomoć i podršku od prijatelja. Također je potrebno dati si vremena i prostora. Neke kognitivne bihevioralne tehnike mogu stvarno pomoći, kao što su pokušaji da promijenite negativne poruke, te učenje kako biti optimist.

 

3. Razvijanje strategija za osobni rast

 

Morate priznati svoje prednosti i slabosti, i razviti akcijski plan. To će vam izgraditi samopouzdanje i pomoći vam da upravljate osjećajima. Akcijski plan uključuje postavljanje ciljeva i njihovo prevladavanja, korak po korak.

 

4. Dopustite prijateljima i obitelji da vam pomognu

 

Identificirajte svoju mrežu podrške. Razmislite o ljudima koji su tu za vas. Ali isto tako prepoznajte prepreke, kao što su prijatelji ili članovi obitelji koji će vam držati prodike i govoriti da su znali da će se to dogoditi. Razmislite o odnosima koje želite ojačati. Ako ste prilično dobri s nekima u uredu, viđajte ih češće. Ili možda možete obnoviti kontakt s nekim tko je prošao kroz razvod prije nekoliko godina.

 

5. Suočavanje s novčanim problemima i praktičnim pitanjima

 

Razmotrite svoje financijske i praktične resurse i moguće izazove na tom području. To bi moglo uključiti neki honorarni posao ako imate višak vremena. To su često praktične stvari koje ljudi čine kako bi se osjećali bolje i manje mislili na razvod.

 

6. Komunicirajte učinkovito s bivšim partnerom

 

To je još jedno područje koje može izazvati ogroman stres. Ako imate djecu, vrlo je važno komunicirati učinkovito. To uključuje i ublažavanje bijesa, upravljanje emocijama i stvaranje jasne ideje o tome što želite postići.

 

7. Postavljanje ciljeva za budućnost

 

Važno je da počnete vjerovati da je danas prvi dan ostatka vašeg života. To znači biti slobodan, biti zadovoljan, oporaviti se i ponovno pronaći ljubavi, kao i ostvariti svoje nade, snove i ambicije.

 

Razvod braka može biti poražavajući i bolan, a bit će i loših dana. No, negativno razmišljanje dovodi do negativnih emocija, što dovodi do lošeg zdravlja, pa je važno da više mislite pozitivno i na bolje dane.

 

Razvod je prilika za promjenu. Postoji puno stvari koje ne možete učiniti ako ste u braku. Razvod je prilika da razmislite o stvarima koje volite, ali možda ste ih zapostavili.

 yoforum

sretanzivot @ 08:21 |Isključeno | Komentari: 0
Prati nas
 
 
Posjetioci