Moj internet dnevnik
Sretan život
Sretan zivot
Zivot
Arhiva
« » sij 2018
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Share it!
Blog
petak, studeni 22, 2013
Koliko puta ste se uvjerili kako se lako udebljati? Kako su samo ukusne i neodoljive grickalice i slatkiši?
Svakodnevno nas bombarduju raznim pilulama i čajevima za mršavljenje, različitim dijetama i savjetima za vježbanje. Smršati je izuzetno teško, a vježbanje nam baš i ne ide od ruke.





Postoje neke sitnice koje nam svakodnevno mogu pomoći da izgubimo višak kilograma. Svode se na male promjene životnog stila, pa čitajte ono što slijedi:

Kretanje, kretanje i što više kretanja ! Krećite se i kada ste u stanu.  Dok gledate vašu omiljenu seriju uradite jednominutne vježbe, ponovite ih opet kad se sjetite. ponekad uradite nekolkiko trbušnjaka ili sklekova.

Prije večernjeg izlaska vježbajte pola sata, nakon čega mirne duše možete popiti čašu vina.

Doručak je izuzetno važan, ali umjesto visoko kaloričnog doručka, kobasica, salama i sl, odlučite se za povrće, voće, zobene pahuljice ili kuhana jaja. Kako će samo dobro izgledati vaša bedra?

Ples je fenomenalan za popravljanje raspoloženja. Plesom takođe možete izgubiti mnogo kalorija. Pustite svoju najdražu muziku i zaplešite. Možete usput i pjevati. Vaše tijelo i duša će vam reći hvala!

Kad god postoji mogućnost, radite napolju. uredite svoj vrt, staklenik, očistite dvorište.

Kuhajte i uživajte u kuhanju. Kuhanjem se troše kalorije, a činjenica da ste izloženi mirisu hrane pomalo smanjuje apetit i količinu hrane koju namjeravate pojesti.

Otiđite u kupovinu. Nošenje tereta povećava broj izgubljenih kalorija.

Pokušajte prepoloviti svoje obroke. Smanjite količinu hrane koju pojedete, ali postepeno. Na poslu podijelite doručak s prijateljima.

Vozite bicikl. Poslije večere prošetajte.
Klizanje je dobra opcija za gubitak kalorija.

Piletinu možete pripremiti samo s povrćem, bez ulja i maslaca.

Umjesto običnog brašna koristite kukuruzno, pavlaku zamijenite nemasnim jogurtom.

Kućni poslovi su takođe dobar način da izgubite koju kaloriju više. Uz muziku se možete itekako zabaviti.
Samo budite dosljedni, sretno sa gubitkom kilograma i lijep dan vam želim.







sretanzivot @ 11:34 |Isključeno | Komentari: 0
Prati nas
 
 
Posjetioci